Friday, January 28, 2011

HaPpY HoLiDaY!!!!!!!!!!!!!

WOW weee~
it's here! it's here!mid term break is here! haha...suke sgt2....tp perasaan bercampur baur la..hmm...happy ade..sad pon ade...happy sbb dah cuti.. but a piece of my heart feeling sad coz i'm not able to go back to my home town....byk gile assgmnt and plus my FYP!...arghhhhh..klu blk kmpg...confirm x buat punyer...hukhuk....sad jgk coz gonna miss my lovely friends yg blk ke kmpg halaman masing2....duhhh jeles nyer..huhu...so pesanan to all my fellow friends especially my clssmates....happy holiday...happy 2 happy jgk but dont forget to do ur FYP and also all the assgmnt given by our lectures....huhu....happy holiday u guyzzzzz!!!!

P/S: HAPPY CHINESE NEW YEAR TO ALL!!! GONGXI GONGXI!!!!!!

with L.O.V.E...
MiZZ DiJA

No comments:

Post a Comment